Dag 5. Van Pismo Beach naar Los Angeles

28 juli 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Bij het opstaan was het weer wat mistig, even wat boodschappen gedaan om onderweg wat te kunnen eten en hup opweg naar het het laatste stuk van Highway 1. Dit stuk loopt niet meer direct naast de kust, maar loopt door wat landbouw gebieden en door gebergte. Uiteindelijk gaat Highway 1 over in de 101. Voor ons betekend het op naar Camarillo. Camarillo ligt naast de 101 en heeft een hele grote outlet store. Alle grote merken zijn present. Vooral Tessa wilde shoppen. Na 4  uur rondlopen waren we het eigenlijk wel zat en zijn we via diverse files naar Los Angeles gereden en daar kwam de grootste uitdaging het vinden van het hotel/appartement. De Tom Tom zij dat het adres ergens halverwege een weg zat, waar we niet zo maar even konden stoppen. Na twee keer heen en weer gereden te zijn hebben we het adres nog maar een keer opgezocht, waarna Mark ons de weg wees. Het ging om een groot gesloten complex met meerdere gebouwen en bij de poort een bewaker. Bij navraag werden we verwezen naar een gebouwtje op het complex. Ook dat was niet helemaal duidelijk totdat we het op het complex nog een keer de weg vroegen. Daarna werd het pas duidelijk. Snel onze sleutel gehaald en naar ons appartement gegaan. We hebben een appartement met een huiskamer, open keuken, twee slaapkamers en twee badkamers. Nadat we geinstalleerd waren hebben we wat te eten gehaald om even "gewoon" in het appartement te eten.  Straks lekker slapen en morgen LA verkennen. Vandaag geen foto's gemaakt.