Dag 21. Van El Portal naar San Francisco

13 augustus 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanmorgen eerst nog even een paar foto's gemaakt van de omgeving. Wat is die mooi.

P1030056

Daarna met het hele gezin naar de auto. Buiten ruik je de brand lucht goed. ook zien we overal as naar beneden dwarrelen. Het is goed dat we weer verder gaan.

Nadat we een kwartiertje opweg zijn kom ik erachter dat we Manuela der Knee Scooter vergeten zijn. Dus toch nog maar een keer terug. Kon ik nog een keer van dat stukje weg genieten. Weer bij het hotel aangekomen stond de knee scooter helemaal alleen en verlaten voor de kamers. Snel in de auto geladen en weer op weg. In Mariposa hebben we nog wat yoghurtjes gehaald, zodat we iets in ons maag hadden. Langzamerhand gingen we de bergen uit en uiteindelijk reden we de grote wegen op.

P_20180813_151316

Het laatste stuk was een tol weg met diverse bruggen en een mooi uitzicht op de skyline van San Francisco.

P_20180813_151416

Na de spullen en de kids te hebben afgedropt bij het hotel aan Lombard street, ben ik met Manuela naar het Saint Francis Memorial Hospital gereden. Er kwam wat wondvocht door het verband heen. Nadat de ER arts ernaar gekeken had en zijn goedkeuring er over had uitgesproken, was Manuela weer gerust en konden we na verversing van het verband weer naar het hotel. Even nog een take away gehaald aan de overkant bij bobo's burgers, gegeten en tot rust gekomen. Het was trouwens wel even tegenvallen, vanmorgen zaten we nog in de 34 graden en het is in San Francisco maar 18 graden.

1. Angelique:
    15 augustus 2018
    Jammer de verhaaltjes zijn nu op....