Dag 19. Van Las Vegas naar Bishop

11 augustus 2018 - Bishop, California, Verenigde Staten

Manuela had redelijk geslapen, ik niet. Van alles ging door mij  hoofd dat nog geregeld moest worden. Dus dat heb ik maar gedaan om 6:30, daarna maar even gedoucht en de rest wakker gemaakt. Alhoewel alleen Tessa haar ogen nog dicht had.

Ik wilde op tijd de weg op, omdat we vandaag de langste route moesten rijden. Eigenlijk wilde ik door Death Valley rijden, echter als we die lieten liggen scheelde dat een uur. Voor Manuela was dat veel beter. Maar eerst hebben we Manuela de strip laten zien door er over heen te rijden.

Via de 15, 266 en 289 zijn we naar Bischop gereden. Het eerste deel en grootste gedeelte was kale woestijn. Met ergens halverwege een restaurant met als thema area 51.

P_20180811_125448

Het laatste stuk was er een voor Top Gear. Bijna een acht baan die volgens Tessa veel te lang duurde. Heel veel scherpe bochten en heuveltjes waarvan je de andere kant niet kon zien. De omgeving zelf was wel mooi, maar niet extreem. En komt daardoor niet in mijn lijstje van 5 mooiste wegen. Als chauffeur was dit echter wel heel leuk om te rijden.

Uiteindelijk waren we tegen 16:30 in Bishop bij het hotel. Daar bleek dat we een kamer hadden op de 2e etage zonder lift. Manuela zou daar nooit kunnen komen. Eigenlijk zonder moeite konden we onze kamer omzetten naar een kamer op de begane grond.  Nog even een pizza en wat fris halen en dan zit de dag er weer op.

Vannacht krijgen we misschien wel de griezeligste nacht van ons leven. Ons hotel ligt namelijk aan Elmstreet.

P1020833

1. Wil Meijer:
    12 augustus 2018
    Heb jullie verslagen weer gelezen wat een heftige dagen maar fijn dat alles toch nog goed verloopt. Zou jullie graag allemaal even stevig willen knuffelen❤️💋💋💋💋 ondanks alles wens ik jullie nog veel plezier deze laatste dagen liefs Ma & Pa ❤️💋