Dag 18. Manuela ophalen en naar Las Vegas

10 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gisteren hadden we al te horen gekregen dat we Manuela vandaag op konden halen. Om half tien waren bij haar op de kamer. Eerst moest nog het een en ander worden geregeld., voordat ze mee mocht. Uiteindelijk zijn we om even voor 3 naar Las Vegas vertrokken. Gelukkig gingen we naar een andere tijdzone waardoor we een extra uur kregen. Helaas reden we in Las Vegas de file in, waardoor we pas om 16:30 bij het Stratosphere hotel aankwamen. Na even wat uitleg en wat bijbetalen kregen we een compleet nieuw ingerichte kamer op de 19e etage met uitzicht op de strip. Het koste even wat geld, maar daardoor kon Manuela gelukkig wel iets meegenieten van Las Vegas. Beneden maar even bij Roxy's een paar hamburgers gehaald en gezamelijk op de kamer opgegeten.

P1020750

P1020761Na wat foto's te hebben gemaakt vanuit de hotelkamer, ben ik samen met Mark en Tessa de strip op gegaan om te kijken. We hadden buskaartjes gehaald waarmee je met het openbaar vervoer over de Strip kon rijden.

P1020787P1020806

Bij elk groot casino werd er wel gestopt. We zijn eerst helemaal naar het eind van de route gegaan, het Mandalay Bay casino. Daarna zijn we een stuk teruggelopen hebben wat te drinken gehaald bij Deny's en zijn toen op de bus gestapt om weer op tijd terug te kunnen zijn. Terwijl wij even met de bus stil stonden begonnen de fontijnen bij het Belaggio  hun show te geven.

P1020811P1020820

Na terug op de kamer te zijn gekomen hebben we nog even wat verteld aan Manuela en zijn we een poging gaan doen om te slapen.