Dag 8. Van Los Angeles naar Palm Springs

31 juli 2018 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Vandaag hadden we onze eerste snelweg dag. Die vooral opviel door een Tom Tom die ons van de Highway af liet gaan en er direct weer op en dat 5 maal achter elkaar. De laatste drie keer vonden we het welletjes en negeerden we de aanwijzingen. Volgens mij gaf hij het toen op en heeft ons met rust gelaten door ons op de Highway 10 door te laten rijden.

Des te dichter we bij Palm Springs kwamen des te zandiger en rotsachtiger de omgeving werd. We zijn duidelijk in een woestijn beland, met temperaturen die erbij horen. We konden dat goed zien omdat de auto de buiten temperatuur aangaf. Hoogst gemeten temperatuur vandaag 111 F, wat overeen komt met zo'n 45 C. Zodra je de auto uit stapte, voelde het gelijk aan als een sauna.

Aangekomen in Palm Springs zijn we eerst wat bootschappen gaan doen bij een Wallmart Superstore. Zoals het woord al aangaf was het echte een superstore. Een hele grote winkel die van alles verkocht.

Daarna snel naar het hotel, die we weer niet konden vinden. Als je niet de juiste volgorde van adres gegevens gebruikt, kan de tom tom er niets mee. Uiteindelijk aangekomen bij het Hotel. We zitten in het Miracle Spring Resort en Spa, dus zwembaden. Snel de spullen naar de kamer gebracht, omgekleed en een duik genomen in het zwembad. Nu hoop je dat je dan lekker kan afkoelen, maar als het buiten 43 graden celcius is en het water is 33 graden, valt dat tegen. Alleen als je net boven het water uit kwam koelde je af door het windje.

Na het zwemmen zijn we lekker in Palm Springs centrum gaan eten bij een Italiaans restaurant.

1. Chantal:
    1 augustus 2018
    Blijft leuk om jullie te volgen! Heerlijke reis!
  2. Ria Hermus:
    1 augustus 2018
    Tom Tom is ook niet altijd betrouwbaar, maar dan zie wel wat meer zeg ik altijd.
    Alleen in jullie geval hetzelfde stukje snelweg valt toch wel op😂,maak het uit dat is
    VAKANTIE. GR,,EN NOG VEEL PLEZIER
  3. Jeanette Ivens:
    2 augustus 2018
    Lieve schatten geniet van Jullie verhalen en zie dat jullie volop genieten en maar goed ook heel veel plezier daar nog 💋💋💋