Dag 14. Van Moab naar Capitol Reef

6 augustus 2018 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen betrekkelijk rustig aan gedaan. We hadden gister al ontbijt besteld en we hebben dat vanmorgen voor de tent opgegeten. In de oorspronkelijke planning stond voor vanmorgen Canyon land op het programma, maar we merken dat het voor de kids toch wel vrij veel is. Daarom hebben we besloten om gelijk maar naar Torrey te rijden. Torrey ligt bij Capitol Reef. Dat is een van de nationaal parken.

Het eerste gedeelte reden we over de snelweg. Daar mochten we zelfs 80 mijl (129 km/u). Wat was dat een doods stuk. Opzich ook wel mooi. We reden dwars door een desolaat stuk woestijn. Er groeide helemaal niets. Ik was dan ook blij toen we weer wat groens zagen. Later werd het wat beter, helemaal toen we langs capitol reef reden.

P1020267

We waren veel te vroeg bij het hotel en die waren dus nog niet klaar met de kamer. Daarom maar besloten om Capitol Reef in te rijden. Eerst naar de Hickman bridge, dat is een natuurlijke brug. We moesten wel een stuk daarvoor lopen, maar het was helemaal de moeite waard.

P1020284P1020289

P1020324

P1020352Daarna zijn we gaan kijken bij oude indiaanse rots tekeningen. Ze waren zo'n 1000 tot 2000 jaar oud.

P1020384Als laatste zijn we de scenic route gaan rijden in Capitol Reef. Je blijft fotograferen er is zoveel te zien.

P1020399Na nog even bij Devils point gekeken te hebben zijn we terug gereden naar het hotel. Bij het uittrekken van haar schoenen bleek Manuela een aardig ei op haar enkel te hebben. Dat verklaarde waarom ze al twee dagen last had van haar enkel.

1. Ria Hermus:
    7 augustus 2018
    Hè eitje😃is het bij jullie ook tropisch. Zijn wel mooie foto,s.Je moet ook
    geen auto pech krijgen in de woestijn.Is het nog leuk,verwacht wat jullie wilden,
    Hele ervaring lijkt mij,Syl en Chantal hebben alvast een voorproefje.
    Nog veel plezier en groetjes van ons. 👄👄
  2. Wil Meijer:
    7 augustus 2018
    Geweldige mooie foto’s ,wat een belevenis slapen in een tent met een prachtige sterrenhemel dat was genieten. Lees dat je last van je enkel heb hoop dat het mee valt en er mee verder kan.dikke kus en nog veel plezier met jullie verdere reis gr Pa & Ma.💋💋💋💋
  3. Wil Meijer:
    7 augustus 2018
    Geweldige mooie foto’s , leuk om te lezen dat jullie in een tent hebben geslapen en genoten hebben van prachtige sterrenhemel.Nu lees ik dat je last heb van je enkel...hoop dat het mee valt. Nog veel plezier op de rest van jullie reis dikke kus gr Pa & Ma.😎😘☀️💋💋💋💋
  4. Richard & Els:
    7 augustus 2018
    Het ziet er allemaal erg mooi uit, jullie zullen wel genieten.... 😉👍🏼
  5. Chantal:
    8 augustus 2018