Dag 15. Bryce Canyon

7 augustus 2018 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar Bryce Canyon, dat betekend zo'n 111 mile rijden. De bedoeling was een mooie groene route, alleen de Tom Tom snapte niet helemaal wat onze bedoeling was. Die stuurde ons over de snelweg wat een 60 mile omrijden betekende. In het begin zat het Manuela niet helemaal lekker. Zij reed namelijk. Echter als troost kregen we weer een paar andere leuke dingen voorgeschoteld.

Zo werden we getracteerd op echte bisons, een enorme arend die zijn prooi aan het verslinden was en echte cowboys aan het werk.

P1020408P1020414 a

P1020421

Daarnaast waren bepaalde andere delen van de route ook erg mooi. We hebben de groene route dan wel niet gereden, maar we hebben genoeg moois onderweg gezien .

Ons Best Western hotel ligt vlak bij Bryce Canyon en is groot. Heeft een luxe zwembad met sport mogelijkheden. We hebben kamer 7055. Na alles op de kamer te hebben gebracht zijn we naar Bryce Canyon gegaan met de Bus. In de veronderstelling dat je niet met eigen auto het park in mag. Dat mocht dus wel. We hebben eerst een rondje gemaakt met de bus en daarna hebben we de kids afgeleverd in het hotel en zijn met zijn tweetjes nog een keer met "eigen auto" het park ingegaan.

P1020450 P1020470

In het park keken we onze ogen uit. Van diverse personen hadden we gehoord dat zij Bryce Canyon mooier vonden dan de Grand canyon, ik geloof dat wij daar ook bij horen.

P1020496P1020547

P1020565

Misschien dat een klein filmpje de juiste impressie weer geeft.

1. Dieke:
    8 augustus 2018
    Leuk die verhalen met foto's! Zo reis ik stiekem een beetje mee. Veel plezier nog.
  2. Chantal:
    Super gaaf! Dit lijkt mij ook echt geweldig 😃
  3. Wil Meijer:
    8 augustus 2018
    Indrukwekkende foto’s leuke verslagen wij genieten met jullie mee.dikke kus voor alle 4 gr Pa & Ma.☀️😎💋💋💋💋