Dag 1. De heen vlucht

24 juli 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

24-07-2018

Vandaag zijn we om 4:00 uur opgestaan, we werden namelijk om 5:15 uur opgehaald door een taxi. Na een voorspoedige taxireis waren we veel te vroeg op Schiphol. Dus nog maar even wat gegeten en in de rij gaan staan bij het inchecken. Zonder veel moeite kwamen we overal doorheen.

We hadden een tussenstop in Dublin, waar we al de security controle voor de US moesten ondergaan. Aangezien het in Ierland niet heel erg druk was waren we er snel doorheen en gingen daarna naar het vleigtuig. Een A330-200. We hadden zoals Mark het graag wilde 2x 2 stoelen bij het raam en konden we onze 11 uur durende vlucht beginnen.

Uiteindelijk kwamen we om 3:20 pm aan in San Francisco, nadat we nog even een doorstart hadden gehad.

P1000401

Gelukkig hadden we snel een Taxi en werden we bij het Hotel afgezet. Aangezien we allemaal al zo een beetje 24 uur op de been waren, zijn we aan de overkant bij Bobo's burger gaan eten en daarna snel naar bed gegaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angelique:
    25 juli 2018
    Ben blij dat jullie zijn aangekomen! Had het vanmorgen hier al gelezen maar zie nu pas dat je ook kan spammen! Veel plezier verder en zuregraadkindje van me, vergeet je Trump niet 😂. En denk dat iedereen wel benieuwd is naar die patserauto van jullie 😇. Dikke kus💋
  2. Sylvio:
    25 juli 2018
    Las net het bericht dat Alamo zn Grand Jeep Cherokees allemaal heeft weggedaan. Komen Fiat Pandaas voor in de plaats. 😝
  3. Ria Hermus:
    25 juli 2018
    Hè leuk dat wel jullie kunnen volgen,spannend.veel plezier.👄 gr,van ons